top of page
חיפוש

חברת DJI Enterprise מסייעת לארגונים הנאבקים בקורונה באמצעות רחפנים

במטרה לתמוך ברשויות השונות המתמודדות עם התפרצות המגיפה, השיקה חברת DJI תכנית סיוע 'אנטי קורונה' עבור ארגונים שונים הנמצאים בחזית המאבק


תכנית סיוע לרשויות וארגונים


ממשלות וגופים ציבוריים בכל רחבי העולם מחפשים אחר פתרונות יעילים להתמודדות עם מגפת הקורונה, אך צוותי התגובה והחירום כמו רופאים, שוטרים וחיילים, הם אלה העומדים בחזית המאבק ונמצאים בסכנת הידבקות מהנגיף.


בשל המשבר, משרדים ממשלתיים, משטרת ישראל, צה"ל, מד"א, עיריות, מועצות אזוריות ומקומיות וועדי ישובים עושים שימוש ברחפנים כדי להתמודד עם מצב החירום. רחפנים מאפשרים לנטר שטחים ציבוריים, לכרוז הודעות והתראות באמצעות רמקול עוצמתי, לאתר סכנות לביטחון הציבור, ליצור מפות דו ותלת מימדיות לצורך בחינה עתידית של תרחישים ואיתור אזורים בעייתיים של התפרצות המגיפה ולספק תמונת מצב עדכנית בזמן אמת מהנעשה בשטח - וכל זאת ממרחק בטוח.


במטרה לתמוך ברשויות השונות המתמודדות עם התפרצות המגיפה, השיקה חברת DJI את תכנית 'אנטי קורונה' לתמיכה בארגונים שונים הנמצאים בחזית המאבק ובהם משרדים ממשלתיים, צה"ל, משטרת ישראל, מכבי אש, גופי ביטחון והצלה וארגוני בריאות. להלן עיקרי התכנית:


  • תכנית השאלת מוצרים מורחבת (בהתאם לצרכי הארגון).

  • אספקת שירותים לרחפנים המסייעים לצוותי החירום.

  • תמיכה טכנית ייעודית.

  • תעדוף שירותי תיקון ומעבדה.


מתוך כוונה לזרז ולייעל ככל האפשר את תכנית 'האנטי קורונה', בשלב זה תחול התוכנית רק על פלטפורמות מאביק 2 אנטרפרייז ומאטריס 200 V2 (Mavic 2 Enterprise, Matrice 200 V2). רחפנים אלה הם הבחירה הראשונה של ארגונים רבים בארץ ובעולם, מאחר ואלו הם כלים יעודיים בעלי מגוון יכולות לשימוש בעת הזו.

ניתן להגיש מועמדות לתכנית החל מהיום ועד ה- 30 באפריל 2020. DJI תשקול להאריך את התוכנית בהתאם להתפתחות המצב.


חברת DJI עומדת לצדכם גם בימים אלה. להגשת בקשה להצטרפות לתכנית הסיוע לחצו כאן

bottom of page